Μετά τα πρόστιμα για τα ακαθάριστα οικόπεδα, έρχονται «καμπάνες» και για όσους δεν θα δηλώνουν τις χρήσεις ακινήτων

Μέσα στις πρώτες ημέρες του Ιουλίου αναμένεται να κάνει πρεμιέρα το Μητρώο Ιδιοκτησίας Ακινήτων (ΜΙΔΑ) και σύμφωνα με τροπολογία που κατατέθηκε στη Βουλή, προβλέπονται βαριά πρόστιμα, στα πρότυπα των ακαθάριστων οικοπέδων, για όσους αποφύγουν να δηλώσουν τη χρήση των ακινήτων τους.

Εντός των επόμενων ημερών, προγραμματίζεται και η έκδοση της τελικής απόφασης από την ΑΑΔΕ που θα ορίζει όλα τα χρονοδιαγράμματα και τις διαδικασίες…

Διαβάστε περισσότερα