Νέα επιστημονική μελέτη καταρρίπτει οριστικά τον μύθο ότι η μέτρια κατανάλωση αλκοόλ μπορεί να ωφελήσει την υγεία. Σύμφωνα με τα ευρήματα που δημοσιεύθηκαν στο περιοδικό Journal of Studies on Alcohol and Drugs, οι κίνδυνοι για τον οργανισμό αυξάνονται σταθερά όσο αυξάνεται η κατανάλωση, χωρίς να προκύπτει κανένα θετικό αποτέλεσμα σε οποιοδήποτε επίπεδο.
Η έρευνα βασίστηκε στις επίσημες οδηγίες που θέτουν ως όριο ένα ποτό ημερησίως για τις…

