Η σημερινή δια ζώσης συνεδρίαση της EuroLeague αναμένεται να φέρει και επίσημα την επικύρωση της συμμετοχής της Μπεσίκτας στη διοργάνωση της νέας αγωνιστικής περιόδου, καλύπτοντας το κενό που αφήνει η Μονακό.
Στα πρώτα σενάρια είχε εξεταστεί το ενδεχόμενο η σεζόν να διεξαχθεί με 19 ομάδες, κάτι που θα οδηγούσε αναγκαστικά σε μία ομάδα που θα είχε ρεπό σε κάθε αγωνιστική. Ωστόσο, η επιλογή αυτή φαίνεται πως εγκαταλείπεται, με την τουρκική…

