Λαμία: Φίδι εγκλωβίστηκε σε αυτοκίνητο – Κλήθηκε η Πυροσβεστική για τον απεγκλωβισμό του

Ένα φίδι μήκους αρκετών μέτρων προκάλεσε αναστάτωση το απόγευμα της Τρίτης (23/6/26) στη Νέα Μαγνησία Λαμίας, όταν «τρύπωσε» σε σταθμευμένο αυτοκίνητο.

Σύμφωνα με το lamiareport.gr,  η ιδιοκτήτρια του οχήματος, μόλις το πλησίασε για να αναχωρήσει, αντίκρισε το ερπετό κουλουριασμένο στο πεντάλ του γκαζιού και έντρομη ειδοποίησε την Πυροσβεστική.

Στο σημείο έσπευσαν δύο πυροσβέστες, οι οποίοι ξεκίνησαν επιχείρηση απεγκλωβισμού. Το φίδι όμως,…

Διαβάστε περισσότερα