Κέρδισε τη «μάχη» για τη ζωή η 13χρονη που έπεσε από μπαλκόνι σχολείου στο Χαϊδάρι

Ευχάριστα είναι τα νέα για τη 13χρονη μαθήτρια από το Χαϊδάρι, η οποία είχε τραυματιστεί σοβαρά, όταν κάτω από άγνωστες συνθήκες έπεσε από το μπαλκόνι του 1ου ορόφου του 7ου Γυμνασίου στο κενό.

Σύμφωνα με ενημέρωση του προέδρου της ΠΟΕΔΗΝ, Μιχάλη Γιαννάκου, η ανήλικη έχει πλέον ξεπεράσει τον κίνδυνο και νοσηλεύεται στη Νευροχειρουργική Κλινική του Νοσοκομείου Παίδων «Αγία Σοφία». Η κατάσταση της υγείας της παρουσιάζει σημαντική…

Διαβάστε περισσότερα