Γνωστά έγιναν τα ζευγάρια και το ταμπλό γυναικών στο φετινό Wimbledon.
Η Μαρία Σάκκαρη έμαθε την πρώτη της αντίπαλο στο ταμπλό της διοργάνωσης και θα ξεκινήσει τις υποχρεώσεις της απέναντι στην Κλάρα Τάουσον. Σε περίπτωση πρόκρισης, στον δεύτερο γύρο θα αντιμετωπίσει τη νικήτρια της αναμέτρησης ανάμεσα στην Καλίνιν και τη Ραχίμοβα, ενώ στον τρίτο γύρο υπάρχει το ενδεχόμενο να βρει απέναντί της την Τζάσμιν Παολίνι.
Η Σάκκαρη φιλοδοξεί να…

