Προφανώς σ’ έναν αγώνα του Μουντιάλ κάποιος θα κερδίσει και κάποιος θα ηττηθεί.
Το ερώτημα που τίθεται είναι αν ο ηττημένος «χάνει» και την ψυχή του, δηλαδή έχει απαξιωθεί στη συνείδηση του κόσμου, επειδή έχει απαξιώσει κάθε αρχή δεοντολογίας και κάθε κανόνα του fair play ή επειδή έχει εισέλθει [ανεπαισθήτως;] στον χώρο των διαπλεκόμενων [μαύρων;] συμφερόντων.
Εξηγούμαι:
Ως γνωστόν το ποδόσφαιρο είχε αναδειχθεί σε δημόσιο θέαμα από τον…

