«Εξοικονομώ»: Παράταση έως τις 17 Ιουλίου

Παράταση στην καταληκτική ημερομηνία ολοκλήρωσης όλων των προγραμμάτων «Εξοικονομώ» που υλοποιούνται μέσω του Ταμείου Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας ανακοίνωσε το υπουργείο Περιβάλλοντος και Ενέργειας. Η απόφαση, όπως αναφέρεται στην επίσημη ανακοίνωση, στοχεύει στη στήριξη πολιτών και επιχειρήσεων και στη διασφάλιση της ομαλής ολοκλήρωσης των παρεμβάσεων ενεργειακής αναβάθμισης.

Νέα προθεσμία έως τις 17 Ιουλίου 2026

Η νέα…

Διαβάστε περισσότερα