Τη γνώμη μου για τον Στεφάν Λανουά την έχω κάνει ξεκάθαρη εδώ και καιρό. Στη συνέντευξη που παραχώρησε στο φίλα προσκείμενο στον Μάκη Γκαγκάτση Mέσο, ο γάλλος αρχιδιαιτητής αποκάλυψε ότι θέλει να βάλει τους έλληνες διαιτητές να σφυρίξουν ντέρμπι. Λίγο καιρό αργότερα, ο Πάολο Βαλέρι σε δική του συνέντευξη επανέλαβε αυτή την πρόθεση της ΚΕΔ.
Από το «κυβερνητικό» ρεπορτάζ έγινε γνωστό ότι την Πέμπτη θα τεθεί προς συζήτηση η πρόταση της…

