Η μετάβαση του Εφετείου της Αθήνας στην ψηφιακή εποχή με τη χρήση σύγχρονων εργαλείων και με τη συνδρομή ΑΙ αλλά και οι αλλαγές που έρχονται στις κτιριακές υποδομές για την ασφάλεια των χιλιάδων πολιτών που περνούν σε καθημερινή βάση την πύλη της οδού Λουκάρεως παρουσιάστηκε στη σημερινή εκδήλωση απολογισμού που έγινε με το τέλος του δικαστικού έτους.
Η διοίκηση του Εφετείου, προϊσταμένη η Σοφία Λιγνού και μέλη οι πρόεδροι εφετών…

