Ο Δημήτρης Αβραμόπουλος, βουλευτής της ΝΔ και πρώην Επίτροπος, αναφέρθηκε εκ νέου στην υπόθεση Qatargate και στο ένταλμα σύλληψής του, τονίζοντας πως «δεν κλήθηκα ποτέ να δώσω εξηγήσεις».
Μιλώντας στην τηλεόραση του ΣΚΑΪ, ο κ. Αβραμόπουλος επανέλαβε όσα είχε δηλώσει παλαιότερα σχετικά με την υπόθεση, υπογραμμίζοντας τη θέση του για τα γεγονότα που τον αφορούν.
«Μιλάμε για υπόθεση ενός έτους με 3.500 ευρώ τον μήνα», εξήγησε ενω τόνισε ότι…

