ΔΕΗ: Ασύμφορη η παραγωγή ενέργειας από λιγνίτη

Προχωρά το αναπτυξιακό πρόγραμμα της ΔΕΗ με στόχο την απολιγνιτοποίηση και το μέλλον της Δυτικής Μακεδονίας και την υλοποίηση του προγράμματος πράσινης μετάβασης στην περιοχή που εστιάζει στην ευέλικτη παραγωγή και στην αποθήκευση ενέργειας.

Στο πλαίσιο αυτό, η εταιρεία πραγματοποιεί εργασίες αποκατάστασης εδαφών και απόσυρση παροπλισμένων εκσκαφέων στο ορυχείο της Μαυροπηγής. Πρόκειται, όπως αναφέρει, σε σχετική ανακοίνωση…

Διαβάστε περισσότερα