Χιουμοριστικό σχόλιο του Ομπράντοβιτς με… άρωμα Ολυμπιακού σε σεμινάριο της Σερβίας (vid)

Ο Ζέλικο Ομπράντοβιτς έδωσε το «παρών» στο προπονητικό σεμινάριο «Ντούσαν Ίβκοβιτς» που διεξάγεται στη Σερβία, όπου έγινε δεκτός με ένα θερμό χειροκρότημα από τους παρευρισκόμενους.

Λίγο πριν ανέβει στο βήμα για να ξεκινήσει την ομιλία του, ο «Ζοτς» είχε μια εγκάρδια αγκαλιά με τον ομοσπονδιακό προπονητή της Σερβίας, Ντούσαν Αλιμπίγιεβιτς. Βλέποντας, όμως, τους νεαρούς αθλητές που συμμετείχαν στο σεμινάριο να φοράνε ερυθρόλευκα,…

Διαβάστε περισσότερα