Μετά από επτά χρόνια γεμάτα τίτλους, μεγάλες στιγμές και ισχυρούς δεσμούς, η συνεργασία του Ολυμπιακού με τον Σακίλ ΜακΚίσικ έφτασε στο τέλος της.
Ο Αμερικανός γκαρντ αποχαιρέτησε νωρίτερα τους «ερυθρόλευκους» με ανάρτησή του στα social media, ενώ λίγο αργότερα τη σκυτάλη πήρε η σύζυγός του, Μπέριλ, η οποία θέλησε να στείλει το δικό της συγκινητικό μήνυμα προς τον σύλλογο και τον κόσμο της ομάδας.
Μέσα από ανάρτησή της, στάθηκε στην…

