Δεν περίμεναν κάτι λιγότερο από την εμπειρία που έζησαν όσοι βρέθηκαν χθες στο Ηρώδειο για τη σύμπραξη του κορυφαίου μας βιολονίστα Λεωνίδα Καβάκου και του μουσικού Ηλία Λιβιεράτου με την Εθνική Συμφωνική Ορχήστρα της ΕΡΤ, υπό τη διεύθυνση του καταξιωμένου αρχιμουσικού Μιχάλη Οικονόμου. Περίμεναν λοιπόν – και αυτό απόλαυσαν – δύο απολύτως «διαβασμένους» σολίστες που κατάφεραν να εισχωρήσουν στην ουσία της μεγάλης μουσικής.
Στο…

