Τίτλοι τέλους για το «Θαλασσάκι» – Έρχεται νέος διαγωνισμός από τον Δήμο

Λουκέτο βάζει, έπειτα από περίπου είκοσι χρόνια αδιάλειπτης λειτουργίας, ένα από τα πιο αναγνωρίσιμα καφέ της Λεμεσού. Το «Θαλασσάκι», που για πολλούς αποτέλεσε σταθερό σημείο συνάντησης και καθημερινής συντροφιάς, παύει να λειτουργεί.

Ο χώρος ανήκει στον Δήμο Λεμεσού, ο οποίος, μετά από πολύχρονη δικαστική διαδικασία, προχώρησε στην ανάκτηση του ακινήτου. Το προσεχές διάστημα αναμένεται να προκηρυχθεί διαγωνισμός, με στόχο…

Διαβάστε περισσότερα