Στις κινήσεις της κυβέρνησης και στις απαντήσεις που θα δοθούν στο υπόμνημα των εργαζομένων, στρέφεται το ενδιαφέρον μετά την ολοκλήρωση της χθεσινής 24ωρης παγκύπριας απεργίας των ωρομίσθιων εργαζομένων του δημοσίου, της πρώτης που έχει πραγματοποιηθεί ποτέ.
Οι συντεχνίες δηλώνουν ότι παραμένουν ανοικτές στον διάλογο, ξεκαθαρίζοντας ωστόσο ότι δεν πρόκειται να εγκαταλείψουν τις διεκδικήσεις τους.

