Η συντριπτική πλειοψηφία των δημοσίων υπαλλήλων δεν κάνει χρήση του δικαιώματος άδειας ασθενείας, υποστηρίζει η ΠΑΣΥΔΥ, η οποία παρενέβη στη συζήτηση που έχει αναπτυχθεί μετά τη σύσκεψη της περασμένης Παρασκευής μεταξύ των υπουργών Οικονομικών, Δικαιοσύνης και Δημοσίας Τάξεως, Υγείας και Εργασίας και Κοινωνικών Ασφαλίσεων για το ζήτημα των αδειών ασθενείας στον δημόσιο τομέα.
Πάνω από 90% δεν…

