Η όποια εραπεία για την κατάχρηση αδειών ασθενείας, θα αφορά όλο το δημόσιο, διαμήνυσε ο υπουργός Εργασίας, κληθείς να σχολιάσει την σύσκεψη που συμμετείχε με Υπουργό Δικαιοσύνης, Υπουργό Οικονομικών και Υπουργός Υγείας σχετικά με κατάχρηση αδειών ασθενείας από αστυνομικούς και δεσμοφύλακες.
Ο κ. Μουσιούττας είπε ότι ο Υπουργός Δικαιοσύνης έθεσε «κατάσταση προσωπικού που υπηρετεί στις φυλακές»,…

