Στο διορισμό δύο επιτρόπων προχώρησε σήμερα το Υπουργικό Συμβούλιο.
Πρόκειται για τον νέο Επίτροπο Ρυθμίσεως Ηλεκτρονικών Επικοινωνιών και Ταχυδρομείων και Βοηθό Επίτροπο Ρυθμίσεως Ηλεκτρονικών Επικοινωνιών και Ταχυδρομείων.
Ο κ. Μάριος Πιερή και ο κ. Γιώργος Γεωργίου, διορίστηκαν στις αντίστοιχες θέσεις.
Σχετική ανακοίνωση εκδόθηκε πριν από λίγο από πλευράς της προεδρίας.
Η StockWatch στο inbox σου!
Σύμφωνα με την ανακοίνωση,…

