Διόρισε δύο επιτρόπους το Υπουργικό

Στο διορισμό δύο επιτρόπων προχώρησε σήμερα το Υπουργικό Συμβούλιο. 

Πρόκειται για τον νέο Επίτροπο Ρυθμίσεως Ηλεκτρονικών Επικοινωνιών και Ταχυδρομείων και Βοηθό Επίτροπο Ρυθμίσεως Ηλεκτρονικών Επικοινωνιών και Ταχυδρομείων.

Ο κ. Μάριος Πιερή και ο κ. Γιώργος Γεωργίου, διορίστηκαν στις αντίστοιχες θέσεις.

Σχετική ανακοίνωση εκδόθηκε πριν από λίγο από πλευράς της προεδρίας.

Η StockWatch στο inbox σου!

Σύμφωνα με την ανακοίνωση,…

Διαβάστε περισσότερα