Παστελλάς: «Έχουμε πολύ καλή συνεργασία με το Τσίρειο – Δεν υπάρχει συμφωνία με Λιάσο»

Στην εκπομπή «Δώδεκα στα Σπορ» με τον Μάκη Νικολάου και την Μαρίνα Αργυρού στον SuperSport 104, μίλησε ο πρόεδρος της Καρμιώτισσας, Μιχάλης Παστελλάς για τα θέματα που αφορούν την ομάδα.

Για το γήπεδο: «Όπως είχα πει ξανά, με το Τσίρειο έχουμε μια πολύ καλή συνεργασία. Τα βρήκαμε οικονομικά και έμεινε η αδειοδότηση του γηπέδου. Δεν είμαστε πολύ λαοφιλές σωματείο και πιστεύω θα είμαστε εντάξει με την πρόταση του Τσιρείου. Ξεκίνησαν τα…

Διαβάστε περισσότερα