Ομόνοια: Αυτό είναι το νέο συμβούλιο του σωματείου

Την πρώτη του συνεδρία πραγματοποίησε σήμερα (23/06) το νέο Δ.Σ. του σωματείου της Ομόνοιας. Ο Μάριος Αργυρίδης, ως γνωστόν, παρέμεινε στη θέση του προέδρου, ενώ το «τριφύλλι» ενημέρωσε αναλυτικά για όλες τις θέσεις.

Αναλυτικά:

«Το νέο Διοικητικό Συμβούλιο του Αθλητικού Συλλόγου ΟΜΟΝΟΙΑ Λευκωσίας πραγματοποίησε την πρώτη του συνεδρία τη Δευτέρα 22 Ιουνίου 2026, κατά την οποία καταρτίστηκε σε Σώμα για τη νέα θητεία.

Η σύνθεση του…

Διαβάστε περισσότερα