Ραντεβού για τις 7 Ιουλίου με τον κόσμο της έδωσε η Ομόνοια 29ης Μαΐου, η οποία ανακοίνωσε την έναρξη της προετοιμασίας της με ανοιχτή προπόνηση.
Αναλυτικά:
«Η πρώτη ανοιχτή προπόνηση της ομάδας μας είναι γεγονός! Στις 7 Ιουλίου δίνουμε όλοι ραντεβού στο Στάδιο Περιστερώνας, για να στηρίξουμε την ομάδα μας από την πρώτη ημέρα της νέας αγωνιστικής χρονιάς».
…

