Την ολοκλήρωση της συνεργασίας του με τους ποδοσφαιριστές Αλέξανδρο Πασχαλίδη και Δημήτρη Μαυρουδή ανακοίνωσε η Ομόνοια 29ης Μαΐου.
Αναλυτικά:
Το Σωματείο μας ανακοινώνει την ολοκλήρωση της συνεργασίας του με τους ποδοσφαιριστές Αλέξανδρο Πασχαλίδη και Δημήτρη Μαυρουδή.
Τους ευχαριστούμε θερμά για την προσφορά τους στην ομάδα μας και τους ευχόμαστε ότι καλύτερο σε προσωπικό και επαγγελματικό επίπεδο.

