Στην εκπομπή «Δώδεκα στα Σπορ» στον Supersport 104, μίλησε το μέλος του διοικητικού συμβουλίου της Καρμιώτισσας, Παύλος Μιχαήλ, για όλα τα θέματα που αφορούν την ομάδα.
Για την απόκτηση των Ντεμπελέ Ταμπάκου και Ταχτσίδη: «Προσπαθούμε να δημιουργήσουμε ένα ανταγωνιστικό σύνολο με μικρές οικονομικές υπερβάσεις για να παρουσιαστούμε έτοιμοι στο νέο πρωτάθλημα. »
Για τους στόχους της ομάδας: «Είμαστε μια μικρή ομάδα ερχόμαστε από τη…

