Στην εκπομπή «Δώδεκα στα Σπορ» με τον Μάκη Νικολάου και την Μαρίνα Αργυρού στον SuperSport 104, μίλησε ο εκπρόσωπος Τύπου της ΑΕΛ, Νικόλας Λεβέντης για τα θέματα της ομάδας.
Για τις επιστολές της ΑΕΛ προς την ΚΟΠ σχετικά με τον Αθλητικό Δικαστή, ανέφερε:
«Είναι η έκτη ή έβδομη φορά που στείλαμε επιστολή στην ΚΟΠ. Όλα όσα συζητάμε δεν αφορούν μόνο την ΑΕΛ, αλλά το κυπριακό ποδόσφαιρο γενικότερα. Καλό θα ήταν όλοι οι φίλαθλοι να βγάλουμε…

