Η Καρμιώτισσα συνεχίζει τον προγραμματισμό της ενόψει της επιστροφής της στην Α’ Κατηγορία, με το μέλος του Δ.Σ., Παύλο Μιχαήλ, να τονίζει πως στόχος είναι η δημιουργία ενός ανταγωνιστικού συνόλου που θα εξασφαλίσει την παραμονή.
Όπως ανέφερε, μετά τις προσθήκες των Ντεμπελέ, Ταμπάκου και Ταχτσίδη, η ομάδα θα προχωρήσει σε ακόμη 5-6 μεταγραφές, ενώ εξετάζονται και περιπτώσεις δανεικών ποδοσφαιριστών.
Η προετοιμασία θα αρχίσει…

