«Δεν έχουμε σωτηρία…». Με αυτά τα λόγια πολίτης από τη Λάρνακα περιγράφει την αγανάκτησή της για την εικόνα που, όπως καταγγέλλει, αντικρίζει καθημερινά έξω από το σπίτι της.
Σε ανάρτησή της στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, δημοσίευσε φωτογραφίες από την οδό Μαυροκορδάτου, όπου, σύμφωνα με την ίδια, άγνωστοι πέταξαν κλαδιά και φύλλα από φοινικιά πάνω στο πεζοδρόμιο, ενώ στο γειτονικό πάρκο καταλήγουν κάθε λογής σκουπίδια.
Όπως…

