Προσωπικά αντικείμενα τεσσάρων Ελλήνων θυμάτων των ναζιστικών στρατοπέδων συγκέντρωσης και καταναγκαστικής εργασίας επέστρεψαν οριστικά στις οικογένειές τους, κατά τη διάρκεια μιας ιδιαίτερα φορτισμένης εκδήλωσης που πραγματοποιήθηκε στο Αμφιθέατρο «Γιάννος Κρανιδιώτης» του Υπουργείου Εξωτερικών.
Η τελετή αυτή επισφράγισε την ολοκλήρωση της διεθνούς εκστρατείας #StolenMemory στην Ελλάδα, μια προσπάθεια…

