Στους δρόμους βγαίνουν για ακόμα μια φορά φέτος οι αγρότες της δυτικής Θεσσαλονίκης οι οποίοι μετά από κάλεσμα της Πανελλήνιας Επιτροπής Μπλόκων προς τον πρωτογενή τομέα όλης της χώρας, εγκαταλείπουν τα χωράφια τους με την ελπίδα να βρεθεί κάποια λύση για τα προβλήματα τους.
Σύμφωνα με το thesspost, oι αγρότες από τα Μάλγαρα, τα Κύμινα, τη Χαλάστρα και άλλα χωριά της δυτικής Θεσσαλονίκης θα συγκεντρωθούν με τα…

