Στην ολομέλεια της Βουλής μεταφέρεται αύριο Πέμπτη (25/06), η συζήτηση επί του νέου Κώδικα Τοπικής Αυτοδιοίκησης, μετά την ολοκλήρωση της επεξεργασίας του σχετικού νομοσχεδίου στην επιτροπή Δημόσιας Διοίκησης, Δημόσιας Τάξης και Δικαιοσύνης της Βουλής.
Το νομοσχέδιο, βασικό σημείο του οποίο είναι η θεσμοθέτηση εκλογής αιρετών «σε ένα γύρο», έγινε δεκτό από την πλειοψηφία της επιτροπής. Επί της αρχής του…

