Τραμπ: «Ο Ζελένσκι τα πάει καλά στον πόλεμο της χώρας του με τη Ρωσία

Ο Ντόναλντ Τραμπ δήλωσε χθες Τετάρτη ότι ο Βολοντίμιρ Ζελένσκι τα πάει «μάλλον καλά», αναφερόμενος στον πόλεμο Ρωσίας-Ουκρανίας.

«Αντέχει», έκρινε ο αμερικανός πρόεδρος, αναφερόμενος στον ουκρανό ομόλογό του στον Τύπο στον Λευκό Οίκο.

Την περασμένη εβδομάδα, στη σύνοδο της G7 στην Εβιάν, στη Γαλλία, ο αμερικανός πρόεδρος φάνηκε να κάνει απρόσμενη στροφή υπέρ του Κιέβου.

Ο ρεπουμπλικάνος, που εξακολουθεί να…

Διαβάστε περισσότερα