Σε μια συγκινητική κίνηση προχώρησε η Γαλακτοκομική Σχολή Ιωαννίνων απονέμοντας τιμητικά το πτυχίο του Βαγγέλη Γιακουμάκη, 11 χρόνια μετά τον θάνατό του.
Το πτυχίο παρέλαβε ο υπουργός Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων, Μαργαρίτης Σχοινάς, κατά τη διάρκεια λιτής τελετής που πραγματοποιήθηκε στις εγκαταστάσεις της σχολής.
Όπως ανέφερε με ανάρτησή του ο υπουργός, θα το παραδώσει προσωπικά στους γονείς του…

