Στη ΓΑΔΑ μεταφέρθηκε ο 37χρονος που κατηγορείται για συμμετοχή στη Χαμάς

Στην Αθήνα και το κτίριο της ΓΑΔΑ μεταφέρθηκε στις 7:30 το πρωί της Δευτέρας ο 37χρονος Παλαιστίνιος που συνελήφθη με την κατηγορία της συμμετοχής στην οργάνωση Χαμάς.

Η σύλληψή του ήταν αποτέλεσμα κοινής επιχείρησης της Αντιτρομοκρατικής Υπηρεσίας (Δ.Α.Ε.Ε.Β.) και της Εθνικής Υπηρεσίας Πληροφοριών (ΕΥΠ), μετά από αξιοποίηση πληροφοριών που, σύμφωνα με την ΕΛ.ΑΣ, έδειχναν διασύνδεση του 37χρονου με πρόσωπα που…

Διαβάστε περισσότερα