Ροδόπη: Διασωληνωμένος 17χρονος – Ανασύρθηκε χωρίς τις αισθήσεις του από τη θάλασσα

Διασωληνωμένος στο «Σισμανόγλειο» Γενικό Νοσοκομείο Κομοτηνής, νοσηλεύεται, και εντός της ημέρας αναμένεται να διακομιστεί στο Πανεπιστημιακό Γενικό Νοσοκομείο Αλεξανδρούπολης, ένας 17χρονος, που νωρίτερα ανασύρθηκε χωρίς τις αισθήσεις του από τη θάλασσα της ακτής Αρωγής του Δήμου Κομοτηνής, σύμφωνα με την ΕΡΤ.

Ο ναυαγοσώστης της πλαζ κατάφερε να επαναφέρει τον σφυγμό του νεαρού, ο οποίος ακολούθως…

Διαβάστε περισσότερα