«Είναι πολύ σημαντικό να αποφύγουμε να γίνουμε η δεύτερη εξεταστική επιτροπή, γιατί αυτές τις μέρες σίγουρα δεν χρειάζεται να αναλύουμε τα λάθη, δεν χρειάζεται να συγκρίνουμε το τι έκανε ο ξάδελφος, ο φίλος, ο αδερφός. Δεν χρειάζεται απολογισμός. Είναι σαφές ότι το εκπαιδευτικό σύστημα έχει ήδη αξιολογήσει, οπότε ο γονιός χρειάζεται να θυμίσει στο παιδί του ότι η σχέση τους δεν μπαίνει ποτέ σε βαθμολογική…

