ΠΑΣΟΚ: Η ΔΕΗ απαντά… αντί του ΑΔΜΗΕ και της Κυβέρνησης

Επίθεση στην κυβέρνηση για τους λιγνίτες εξαπολύει το ΠΑΣΟΚ μέσω σημερινής του ανακοίνωσης, με αφορμή ανακοίνωση της ΔΕΗ για το ξήλωμα των εκσκαφέων στην Μαυροπηγή.

«Η πρόσφατη ανακοίνωση της ΔΕΗ, με αφορμή το ξήλωμα των εκσκαφέων στη Μαυροπηγή, αποτελεί μνημείο πρόκλησης, διοικητικής αυθαιρεσίας και ωμής ομολογίας.

Πρώτον: Η ΔΕΗ ντύθηκε Διαχειριστής Συστήματος. Μας διαβεβαιώνει με τη σιγουριά του…

Διαβάστε περισσότερα