Στο Συμβούλιο των υπουργών Ενέργειας της Ευρωπαϊκής Ένωσης, που πραγματοποιείται στο Λουξεμβούργο, συμμετέχει σήμερα ο υπουργός Περιβάλλοντος και Ενέργειας, Σταύρος Παπασταύρου, συνοδευόμενος από τον υφυπουργό Νίκο Τσάφο.
Προσερχόμενος στη συνεδρίαση ο κ. Παπασταύρου δήλωσε:
«Σήμερα έχουμε μια σημαντική συνεδρίαση των Υπουργών Ενέργειας της Ευρωπαϊκής Ένωσης. Στο επίκεντρο βρίσκονται τα δίκτυα και οι…

