Παναθηναϊκός: Με… ποδηλατάδα στην πρώτη του προπόνηση

Με ποδήλατο κατέφθασαν στο προπονητικό κέντρο οι παίκτες του Παναθηναϊκού.

Η ώρα για την πρώτη προπόνηση επί Ολλανδικού εδάφους έφτασε, με τους παίκτες του να παναθηναϊκού να εκκινούν από το ξενοδοχείο, ώστε να φτάσουν στο προπονητικό με ποδηλατάδα μιας και η απόσταση είναι μικρή.

Δείτε περισσότερα στο paopantou.gr

Πηγή: skai.gr

Διαβάστε περισσότερα