Ορμούζ: 115 πλοία πέρασαν από το Στενό από την Τρίτη

Το σχέδιο εκκένωσης του Στενού του Ορμούζ από τον Διεθνή Ναυτιλιακό Οργανισμό επέτρεψε σε 115 πλοία και 2.500 ναυτικούς να φύγουν από την περιοχή του Κόλπου, από την Τρίτη μέχρι σήμερα, ανέφερε αυτή η υπηρεσία του ΟΗΕ.

«Αν και αναστείλαμε προσωρινά την επιχείρηση χθες (σ.σ. Πέμπτη, μετά την επίθεση σε ένα πλοίο), ορισμένα πλοία συνέχισαν να περνούν από το νότιο τμήμα του Στενού του Ορμούζ», ανέφερε ο γενικός…

Διαβάστε περισσότερα