Νόλαν: «Πήρα ρίσκα με την Οδύσεια – Δεν λειτουργεί το “εκ του ασφαλούς”»

Ο Κρίστοφερ Νόλαν δήλωσε πρόσφατα στους The New York Times ότι τα στούντιο του Χόλιγουντ θα έπρεπε να παίρνουν περισσότερα ρίσκα με τα μπλοκμπάστερ τους, επειδή το κοινό αναζητά απεγνωσμένα «κάτι καινούργιο».

«Αν ενδιαφέρεσαι πραγματικά για τις ταινίες και την ιστορία του κινηματογράφου, το μόνο πράγμα που βλέπεις απολύτως καθαρά είναι ότι πρέπει να παίρνεις ρίσκα για να πετύχεις. Το μεγαλύτερο ρίσκο από όλα…

Διαβάστε περισσότερα