Συνεχίζονται οι επιχειρήσεις στις φυλακές του Αγίου Στεφάνου στην Πάτρα, μετά τους θανάτους κρατουμένων.
Τελευταία επιχείρηση έλαβε χώρα χθες αργά το βράδυ, όταν αστυνομικοί, μαζί με σωφρονιστικούς υπαλλήλους, και, παρουσία εισαγγελέα, έκαναν ελέγχους σε κελιά κρατουμένων.
Σύμφωνα με πληροφορίες της ιστοσελίδας apohxos.gr, από τους ελέγχους εντοπίστηκαν τρεις κρατούμενοι να κάνουν διακίνηση ναρκωτικών μέσα…

