Καλοκαιρινή απόβαση με τα τρακτέρ και μάλιστα εν μέσω κακοκαιρίας έκαναν απόψε το βράδυ της Τετάρτης αγρότες της περιοχής, στην Κεντρική πλατεία της Λάρισας, όπως αναφέρει το onlarissa.gr.
Οι αγρότες εκπέμπουν sos τονίζοντας ότι έχουν εξαντληθεί οικονομικά και ζητούν λύσεις από την κυβέρνηση.
Αρχικά συγκεντρώθηκαν με τα τρακτέρ τους στον Τύρναβο, τον κόμβο Πλατυκάμπου και τις Φυλακές Λάρισας και κατευθύνθηκαν…

