Καλαμάτα για αδειοδότηση : «Η θετική απόφαση δικαιώνει τις ενέργειες της διοίκησης»

Όπως αναμενόταν και είχατε ενημερωθεί σχετικά, η Καλαμάτα, εξασφάλισε σε δεύτερο βαθμό την άδεια από την αρμόδια επιτροπή της ΕΠΟ.

Μετά από τη γνωστοποίηση της συγκεκριμένης είδησης, η μεσσηνιακή ΠΑΕ, εξέδωσε ανακοίνωση, στην οποία κάνει λόγο για δικαίωση της διοίκησης της και επιβεβαίωση της πληρότητας των προϋποθέσεων.

H ανακοίνωση:

«Η ΠΑΕ Καλαμάτα εξασφάλισε, όπως αναμενόταν, αδειοδότηση επιπέδου Super…

Διαβάστε περισσότερα