Γιατί οι Γερμανοί δεν έχουν κλιματιστικά

Παρά τους ολοένα συχνότερους και εντονότερους καύσωνες, η Γερμανία εξακολουθεί να συγκαταλέγεται στις χώρες με τη χαμηλότερη χρήση κλιματιστικών στην Ευρώπη. Σύμφωνα με στοιχεία του κλάδου, μόλις το 6% των γερμανικών νοικοκυριών διαθέτει σύστημα κλιματισμού.

Το ποσοστό αυτό είναι πολύ χαμηλότερο από εκείνο των Ηνωμένων Πολιτειών ή της Ελλάδας, όπου περίπου το 80%-90% των κατοικιών έχουν κλιματισμό, αλλά και…

Διαβάστε περισσότερα