Απάντηση στην ΚΑΕ Ολυμπιακός, η οποίες είχε κατηγορήσει τη Δημόσια Τηλεόραση για μεροληπτική μεταχείριση και προστασία της ΚΑΕ Παναθηναϊκός, έδωσε η ΕΡΤ.
«Η ΕΡΤ στέκεται απολύτως στο πλευρό των εργαζομένων της και σας καλεί να αναλογιστείτε τις συνέπειες τέτοιων δημοσίων παρεμβάσεων, οι οποίες ενισχύουν την τοξικότητα και προκαλούν ένταση και βία εντός και εκτός των αθλητικών εγκαταστάσεων», τονίζει η…

