Εκβιασμούς και «αρχηγιλίκια» καταγγέλλει η Μαρία Καρυστιανού

Για «αρχηγιλίκια» και εκβιασμούς από ανθρώπους που εμπιστεύτηκε μιλά σε μακροσκελή ανάρτησή της η Μαρία Καρυστιανού, αναφερόμενη σε ορισμένους «καλοθελητές», όπως λέει, που βρέθηκαν δίπλα της κατά τον σχηματισμό της «Ελπίδας για τη Δημοκρατία». «Η ΕΛΠΙΔΑ, λοιπόν, αλλάζει μορφή! «Καθαρίζει» και συνεχίζει. Δεν θα σταματήσουμε» αναφέρει χαρακτηριστικά.

Όλη η ανάρτησή της κ. Καρυστιανού:

«Όταν αποφασίσαμε να…

Διαβάστε περισσότερα