ΔΕΑΒ: Ποινή μία αγωνιστικής στον Παναθηναϊκό, πρόστιμο σε Γιαννακόπουλο

Ένα 24ωρο μετά τις ποινές που επέβαλε ο ΕΣΑΚΕ στους Δημήτρη Γιαννακόπουλο και Νίκο Λεπενιώτη για τα γεγονότα του δεύτερου τελικού της Stoiximan GBL στο Telekom Center Athens, ήρθε η απόφαση και της ΔΕΑΒ.

Συγκεκριμένα η Διαρκής Επιτροπή Αντιμετώπισης της Βίας τιμώρησε την «πράσινη» ΚΑΕ με μία αγωνιστική κεκλεισμένων των θυρών, η οποία ωστόσο θα τεθεί σε ισχύ από τη νέα αγωνιστική σεζόν.

Παράλληλα, στον ισχυρό άνδρα του…

Διαβάστε περισσότερα