Ένα 24ωρο μετά τις ποινές που επέβαλε ο ΕΣΑΚΕ στους Δημήτρη Γιαννακόπουλο και Νίκο Λεπενιώτη για τα γεγονότα του δεύτερου τελικού της Stoiximan GBL στο Telekom Center Athens, ήρθε η απόφαση και της ΔΕΑΒ.
Συγκεκριμένα η Διαρκής Επιτροπή Αντιμετώπισης της Βίας τιμώρησε την «πράσινη» ΚΑΕ με μία αγωνιστική κεκλεισμένων των θυρών, η οποία ωστόσο θα τεθεί σε ισχύ από τη νέα αγωνιστική σεζόν.
Παράλληλα, στον ισχυρό άνδρα του…

