Ο υπουργός Εθνικής Ασφαλείας του Ισραήλ Ιταμάρ Μπεν-Γκβιρ δήλωσε ότι οι ΗΠΑ θα είναι «πολύ αφελείς» αν πιστεύουν ότι το Ιράν θα εγκαταλείψει το πυρηνικό του πρόγραμμα, υπονοώντας ότι το Τελ Αβίβ «μπορεί να δράσει μόνο του» εναντίον της Τεχεράνης.
«Οι Αμερικανοί είναι πολύ αφελείς αν νομίζουν ότι οι Ιρανοί θα εγκαταλείψουν το πυρηνικό τους πρόγραμμα και θα το ακυρώσουν, και θα εγκαταλείψουν τα όνειρά τους…

