Παρουσία του υπουργού Υγείας Άδωνι Γεωργιάδη, πραγματοποιήθηκε, σήμερα, στα κεντρικά γραφεία του ΕΟΠΥΥ, στο Μαρούσι, η τελετή παράδοσης-παραλαβής από την απερχόμενη διοικήτρια του Οργανισμού, Θεανώ Καρποδίνη, στο νέο διοικητή Αθανάσιο Ζαμάνη.
Η κ. Καρποδίνη έκανε ένα σύντομο απολογισμό του έργου της, ενώ ο κ. Ζαμάνης αναφέρθηκε στις προκλήσεις και προτεραιότητές του στα νέα του καθήκοντα. Ο υπουργός Υγείας…

